Ciekawe kto Waszym zdaniem ma najdluższy kontakt z klientem w hotelu?
Recepcjonista: check-in,check-out
Concierge: tylko przy zalatwianiu różnych spraw
Dzial marketingu: tylko rezerwacja
Pokojówka: przecież jest "prawie" niewidoczna
Więc kto?
Bagażowy/portier! A dlaczego?
Przecież to on zaprowadza gosci do pokojów.Omawia rozmieszczenie pomieszczeń w budynku. Porozmawia troche w windzie.A jak jest sprytny to i nieraz zalatwi jakies sprawy.Zagada.Umiechnie się.Pomoże.No i na pensji wyjdzie na tym dosyć przyzwoicie.
Tak więc w co warto inwestować? W dobrego portiera/bagażowego. Jeżeli jego kontakt na tym stanowisku z klientem bedzie bez zarzutu.Co więcej z sympatią i zaangażowaniem będzie podchodzil do swoich obowiązków->sprawdzi się na dalszych szczeblach kariery.
I jest to jedna z glownych wizytówek hotelu.O którą też trzeba dbać. Ziewający portier z grymasem na twarzy nie sprawia pozytywnego wrażenia.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz