24.08.2010

Przepisy


“Nie potrafię podać niezawodnego przepisu na sukces, ale mogę podać przepis na porażkę: staraj się zawsze wszystkich zadowolić”
Herbert Bayard Swope

Jak się to ma do zarządzania hotelem?
A no się ma. I to nawet bardzo.
Zwłaszcza ,jeżeli chodzi o pracowników. Jeżeli jest się na kierowniczym stanowisku ,nie wszystkich można zadowolić. Nie wszyscy Cię polubią. Zawsze znajdą się tacy ,którzy będą uważać Twoje wymagania za arcywymyślne. Normalne. Jednak zgodnie z cytatem powyżej, nie można się tym przejmować. Jak mówi słynna zasada PARETO, którą można zastosować we wszystkich dziedzinach życia: 20 % dobrych i lojalnych pracowników może zgromadzić 80 % zysku. Dlatego- nie można się przejmować tym, że jakiejś osobie nie pasują Twoje ustalenia. Przecież są inni, którzy potrafią być efektywniejsi i aż się palą do działania.

Brak komentarzy: