No tak w hotelu zawsze króluje i królował będzie -ANGIELSKI. Tronu nie odda pewnie jeszcze długoo..długo.
To jest jeden z podstawowych wymogów przy rekrutacji i wogóle w pracy całej zalogi hotelu. Począwszy od pokojówki, aż po dyrektora. Poziom: biegle (zwłaszcza sprawy turystyczne).
Jednak oprócz tego dobrze jest znać inne języki.Wtedy poziom obsługi się podnosi. Relacje z klientami stają się swobodniejsze. No i pracownicy się rozwijają.
Językami dosć często przewijającymi się w branży są też: niemiecki, hiszpański, wloski, francuski no i CHIŃSKI!! Ten ostatni będzie coraz bardziej popularny. W koncu w Jaworznie otwiera się Centrum Kultury Chińskiej.Więc Chińczyków będzie jeszcze więcej.A i teraz na ich brak hotele nie narzekają.
Fajnie byłoby tworzyć dla pracowników hoteli kursy językowe.Moim zdaniem hotel na tym nie traci ,a wręcz zyskuje.A pracownicy podnoszą swoje kwalifikacje.
Hotelarze- szkolenia z zakresu obsługi klienta to nie wszystko!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz