23.01.2011
Wizja. Misja. Cele
Zaczynając jaką kolwiek działalnosć trzeba mieć misję, wizję, cele oraz strategię. Każdy o tym wie.Łatwo się o tym mówi.Trudniej się mysli. Misja musi przyciągać. Hipnotyzować. Nie można tak ot-poprostu wymysleć jedno zdanie. Musi być ona powiązana z tym co chcemy osiągnąć. Co więcej, musimy ją skonfrontować z rzeczywistoscią ,po to aby nie robić ludzi w "balona".Bo po co obiecywać cos,czego nie jestesmy w stanie wykonać?
A o to przykłady kilku misji dużych sieci hotelowych swiata:
SHERATON -> Travel is about bringing people together
SCANDIC -> Creating value by being the place and inspiration for conscious people in a better world
HILTON -> Filling the earth with the light and warmth of hospitality.
RADISSON -> Hotel that loves to say YES
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz