Skoro istnieje Mc Donald, KFC i inne tego typu obiekty, w których klienci uczestniczą w procesie produkcji i obsługi ( poprzez chociażby sprzątanie za sobą)..dlaczego by nie utworzyć hotelu opartego na tych samych zasadach?
JUŻ JEST!!!
PURO (z języka hiszpańskiego -prosty) już otwarty we Wrocławiu! Kolejne będą otwarte w Krakowie i Warszawie w przeciągu kilku kolejnych lat.Według polskich standardów posiada trzy gwiazdki.
102 pokoje.Goście nie znajdą tam typowej recepcji. Sami bedą musieli przeprowadzić proces związany z pobytem czyli check-in,check-out. Nie ma recepcjonistów. Jedyną osobą jest Concierge, który udzieli potrzebnych informacji. Ponadto w pokoju znajduje się TV przewodnik ,w którym można znależć wszystkie ważne adresy i numery telefonów. Nie ma restauracji, ale jest room service czynny od 11.00-23.00.
W pokoju można znależć dotykowy panel sterujący,przy pomocy którego ustawia się pobudki, światła,temperaturę itp.
Za pokój dwuosobowy można zapłacić już od 260 PLN. Hotel oferuje bardzo dużo cen promocyjnych, a najlepsze oferty można znależć na ich stronie:
Współczesny marketing i zarządzanie opierają się na emocjach towarzyszących przy zakupie produktów. Panuje moda na 'experience economy' i 'storytelling'. Ludzie oczekują emocji i doświadczeń- a takie uzyskają jeżeli umieści się ich w całym procesie 'produkcji'. Oprócz tego oczekują także prostoty i nowoczesności. I właśnie w celu zaspokojenia tych potrzeb powstał PURO.
I znowu na usta nasuwa mi się zdanie: 'Prostota jest najwyższą formą wyrafinowania' :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz