15.01.2013

Polferries

Długo zastanawiałam sie czy pisać na ten temat, jednak w jakimś stopniu dotyczy to dziedziny, którą się interesuje. Szkoda,że nie mogę napisać nic pozytywnego.
Niedawno miałam okazję płynąć tą linią promową i niestety bardzo się rozczarowałam jakością usługi. Prom był zapakowany ponad maksymalną liczbą pasażerów i samochodów. Brakowało kabin, miejsc siedzących na pokładzie.Pasażerowie zmuszeni byli do siedzenia na korytarzach. Jeden z gości dopiero po 3 godzinach mógł dostać się do kabiny, którą zamówił (rejs trwał 6 godzin).Powód: nie była ona posprzątana i nie mógł doczekać się na nowy komplet pościeli... Ponadto samochody były zaparkowane tak blisko, że ciężko można się było do nich dostać, chcąc wyjechać z promu. Ale najbardziej zbulwersowała mnie sytuacja, kiedy poprosiłam jedną z osób z obsługi o szklanke gorącej wody na lekarstwo. W odpowiedzi usłyszałam: "Nie mam teraz czasu". Cenowo- praktycznie to samo co np. Stena Line, a niestety jakość przed przeciętna. Niestety z przykrością stwierdzam, że polska linia promowa w najmniejszym nawet stopniu (a szkoda) nie dorównuje zagranicznym firmą, bo niestety różnica w obsłudze jest rażąca.

2 komentarze:

Poriomaniacy pisze...

Witam,
Jako osoba pracująca w branży hotelarskiej i mająca wykształcenie hotelarskie z wielką przyjemnością obserwuję Twoje komentarze na temat najnowszych trendów w hotelarswtie. W związku z tym chciałam Cię nominować do nagrody liebster award :) Po szczegóły zapraszam na mojego bloga. Miłej zabawy :)
http://poriomaniacy.blogspot.co.uk/2013/01/liebster-award.html

Kasia Biel pisze...

Bardzo dziękuję za nominację :) to bardzo miłe! :)
Czy mogłabym Cię poprosić o jakiś kontakt do Ciebie? Albo odezwij się do mnie na maila podanego na stronie :) Pozdrawiam.