Myślę, że te 10 przykazań Mc Donalds'a dotyczą także branży hotelarskiej.
Co więcej- jestem tego pewna.
* Klient jest najważniejszą osobą w naszej branży.
* Klient nas nie potrzebuje- to my potrzebujemy klienta
* Klient nie przeszkadza nam w pracy, ale nadaje jej sens
* Klient robi nam zaszczyt gdy do nas przychodzi.
Nasza służba klientowi nie jest przysługą
* Klient jest częścią naszej branży, a nie osobą z zewnątrz
* Klient to nie kawałek statystyki ale człowiek z krwi i kości- żywa osoba,
która ma uczucia tak jak my
* Z klientem nie należy się spierać
* Klient zasługuje na najgrzeczniejsze i najbardziej sumienne traktowanie,
jakie możemy zapewnić
* Klient przychodzi do nas ze swoimi zdaniami. Do nas należy ich wypełnienie
* Klient ma prawo wymagac aby pracownik prezentował się czysto i schludnie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz